pondělí 16. listopadu 2009

The not-so-grand opening...

Již delší dobu pociťuju nutkání o něčem psát. Jen tak. Tak, jako jsem to kdysi dělal na svojem Kihsleekovo Blogu... nebo možná i jinak. Víc o ničem, víc o všem... už jen pro to potěšení ze samotnýho psaní (pokud si připustíme, že něco takovýho může existovat). O čemkoliv. Takže pokud vše půjde podle plánu (což jde málokdy), tak se tu, pokud teda budete chtít, dočkáte povídání z hodně různejch oblastí, v různejch formách a pravděpodobně i ve více jazycích. Tenhle blog bude taky fungovat tak trochu jako nadstavba FaceBooku, protože je mi kolikrát trapný zamořovat svoje přátele tim, že chci něco hrozně sdílet. Tady se na to mrknou lidi, který budou opravdu chtít, a můžu se o tom víc rozepsat.
Řečeno ve zkratce: prostě se občas potřebuju verbálně vyzvracet, a jde mi to líp, když to hážu na papír. Abych aspoň trochu načrtnul, co by mohlo nastat, tak: Kola, fotografie, muzika, film, knihy, cestování, vaření, internet, osobní problémy, psychologie, filosofie.... možná se dostane i na slečny a ponožky v sandálech, a jestli budete hodně hodný a budete hezky komentovat, tak třeba bude i básnička ;) No, a jestli mě to zase přestane bavit, tak... tak určitě víte co.
Teď mě tak napadá, že dlužim vysvětlení, proč jsem změnil adresu blogu... no... jednoduše proto, že jsem lemra líná a v době "google accountu" můžu mít všechno pod jednou střechou, nebo přesněji pod jednim heslem. Navíc nevim jak teď, ale v době, kdy jsem ho používal, byl blog.cz uživatelsky celkem nepřátelskou stránkou, a například sledovat nový komentáře bylo, jak se anglicky trefně říká "pain in the ass", což nepřispívalo k tomu, abych rád přispíval. Doufám, že blogger bude o něčem jinym. Zatim to tak vypadá.

2 komentáře:

  1. Jestli to bude alespon z poloviny tak zajimave a zabavne jako byl tvuj predchozi blog, jsem Tvym pravidelnym ctenarem jiz ted:)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta polovina zní dosažitelně :D Díky Mates.

    OdpovědětVymazat